Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

 
 

– Vi finner din historie og forteller den!

Tommelen er nådeløs - vi scroller forbi uinteressant innhold. Så hvordan kan man treffe leserne med et kommersielt budskap?

Annonsørinnhold i samarbeid med

INNHOLDSPRODUSENT: Marthe skriver, tar bilder og produserer video.

I region Romerike og Innlandet har Spray innholdsprodusent Marthe Stenberg. 30-åringen har erfaring fra journalistikken, både som skrivende og fotograf. I tillegg lager hun enkle videosnutter som passer godt til markedsføring.

Spray er Amedias kreative innholdsbyrå, og Norges fremste på lokaltilpasset innholdsmarkedsføring.

– Jeg brenner for den gode historien som det viktigste suksesskriteriet i moderne markedsføring. I dag bombarderes vi som forbrukere av tusenvis av budskap, artikler, reklameannonser og reklamefilmer hver eneste dag i alle mulige kanaler. Det som ikke interesserer oss, scroller vi oss raskt bort fra, sier hun.

Les mer om hva Spray kan gjøre her.

Jeg brenner for den gode historien som det viktigste suksesskriteriet i moderne markedsføring.

Marthe Stenberg, innholdsprodusent
REGIONENS TEAM: Medierådgiver Sara Gorgij Aalykke (t.v) med innholdsprodusent Marthe Stenberg.

Dette er Spray

Spray er Amedias kreative innholdsbyrå.

Hos oss har vi innholdsprodusenter, strategiske rådgivere, preformance-ansvarlig, designer, kreativ leder, innholdssjef og prosjektledere.

Våre innholdsprodusenter er plassert både sentralt i Oslo, og ute i regionene. Vi er eksperter på innhold der kundene er!

Lokalt i region Romerike og Innlandet har vi Marthe Stenberg som produserer innhold og medierådgiver Sara Gorgij Aalykke.

Hva er egentlig innholdsmarkedsføring?

I region Romerike og Innlandet har også Amedia-avisene en egen medierådgiver dedikert til innholdsmarkedsføring, Sara Gorgij Aalykke som har lang fartstid som medierådgiver i bransjen. 

Innholdsmarkedsføring, også kalt content marketing blir ofte sett på som noe nytt, men dette har eksistert i årrekker. 

– Med innholdsmarkedsføring promoterer man ikke nødvendigvis direkte produktene og tjenestene sine, men man bygger et langsiktig forhold til sine potensielle kunder. Man får fortalt mer om hvem man er, og hvorfor man er et bra valg i sin bransje, sier Aalykke og legger til:

- Det kan også være innhold som gir lesere og potensielle kunder en nytteverdi i form av veiledning, tips og triks innen din bransje.

Lokal tilpasning er avgjørende

I våre lokalaviser er vårt hovedprodukt annonseartikkel. En annonseartikkel ser slik ut som det du leser nå. Den produseres av Marthe og ligger ute på lokalavisens nettavis i en gitt periode.

– Det er stor forskjell på hvordan man leser lokalaviser, og hvordan man leser nasjonale og internasjonale medier. Derfor er det også viktig at innholdmarkedsføringen er lokalt tilpasset, forteller Stenberg. 

Del artikkelen på Facebook