Bilpleieanlegget på Jessheim Storsenter er nytt og moderne, og en franchisetaker får gode forutsetninger for å lykkes.
Søker driver til Handz On Jessheim: – Gode forutsetninger for å gjøre det bra
Et nytt, stort og flott Handz On bilpleieanlegg på Jessheim Storsenter er nå ledig for en seriøs franchisetaker og butikkdriver.
Handz On har gleden av å tilby driftsansvaret for «Handz On Jessheim» til en seriøs og ambisiøs butikkdriver. Det er et nytt og stort anlegg som er i full drift, og Handz On sentralt har stor tro på suksess.
– Du får en «running business» og starter ikke på null. Det kan gjøres lønnsomt veldig raskt. Vi er veldig optimistiske og tenker at den som får denne butikken har gode forutsetninger til å gjøre det bra, sier Ove Hagen, daglig leder i Handz On.
Butikkdriveren må opprette et eget aksjeselskap som får tildelt en nybygget og ferdig innredet butikk på en langsiktig franchisekontrakt. For dette betales 2,5 millioner kroner i engangsavgift/tiltredelsesavgift. Butikkdriver får tilgang til Handz On sitt omfattende konsept, og kjedeledelsen vil gi en grundig opplæring og oppfølging både før, under og etter butikkoverleveringen.
Dette er Handz On:
– Vi har store forventninger til hva en dedikert og god butikkdriver kan oppnå av omsetning og resultater i den nye Handz On-butikken på Jessheim Storsenter, sier Hagen.
Avdelingen på Jessheim har fått nye lokaler, med utvidet kapasitet og et toppmoderne anlegg for bilpleie. Her er det gode fasiliteter for både kunder og ansatte.
– Det er mange kunder som setter pris på å få utført bilpleie mens de benytter tiden til å handle på senteret. Jessheim Storsenter er blant de største kjøpesentrene på Østlandet. Kundegrunnlaget er solid, og kommunen er i vekst.
Er du interessert i bli franchisetaker?
Vennligst fyll ut:
- Fornavn og evt. mellomnavn:
- Etternavn:
- Fødselsår:
- Bostedsadresse:
- Mobilnummer:
- E-postadresse:
- Behersker følgende språk muntlig:
- Behersker følgende språk skriftlig:
- Skriv litt om deg/dere (bakgrunn/erfaring):
Informasjonen sendes til daglig leder Ove Hagen på e-post: [email protected]

Tilstedeværelse
For å lykkes som franchisetaker i Handz On er det en forutsetning med tilstedeværelse i anlegget.
– Det er en del logistikk, så det er naturlig med en driver som håndterer kundemottaket. Da administrerer du både bestillinger og kunder, men også medarbeiderne. En som er god på både kommunikasjon og ledelse passer inn i jobben, sier Hagen.
En interesse for bilpleiefaget er også en fordel, samt en god serviceinnstilling. Det er ikke en jobb som bør «fjernstyres», der man går inn som investor og ansetter andre til å drive det for seg.
– De franchisetakerne som lykkes best er de som vet hva som foregår og som følger opp sine ansatte. Har du som leder ikke kontroll på hva som skjer, eller mangler interesse for faget, blir det ikke like bra.
Konseptet til Handz On er å ha bilpleieanlegg med god beliggenhet på kjøpesentre, slik at kundene kan slå to fluer i en smekk og få behandlet bilen mens de handler. Jessheim er et område i vekst, og det forventes at butikken også kommer til å vokse. Hagen har flere tips til å lykkes som den nye franchisetakeren.
– God kommunikasjon er viktig, og det er lurt å være med på senterets markedsaktiviteter. God opplæring av de ansatte er også essensielt, så faget utføres riktig. Da får man fornøyde kunder.
Vi er veldig optimistiske og tenker at den som får denne butikken har gode forutsetninger til å gjøre det bra
Ove Hagen, daglig leder, Handz On

Mer enn bare bilpleie
Handz On sitt første bilpleieanlegg ble åpnet i 2005. Forretningsideen er enkel: kundene parkerer på kjøpesenteret, gjør sine ærender, og kommer tilbake til nyvasket bil. I tillegg til bilpleie kan Handz On også utføre mindre kosmetiske reparasjoner, steinsprutskader i samarbeid med Riis bilglass, og flere avdelinger har dekkhotell.
– Vi har også en veldig populær tjeneste der vi tilbyr salgsassistent for bruktbiler. I samarbeid med Car4sale hjelper vi å selge bilen din, og det er stadig flere som benytter seg av dette, sier Hagen.
Høysesongen for Handz On er i periodene rundt sesongskiftet, på våren og høsten. Men mange setter pris på at bilen får pleie året rundt. Som kunde kan du velge i mange tjenester, alt fra enkel utvendig vask til premium vask, polering og lakkforsegling.
– Bredden i tjenester har blitt såpass stor og god nå at vi kan tilby kunden mye mer enn det man gjorde tidligere.