Gå til sidens hovedinnhold

– Moro å bli satt pris på!

Artikkelen er over 2 år gammel

Reklamebransjen feiret gode prosjekter torsdag kveld. I klassen «Underholdning» var det et par karer fra Lillestrøm som stakk av med heder og ære.

– Vi håpet naturligvis å vinne gull for beste reklamekampanje, men slik ble det ikke. Det var uansett moro for en «liten» gutt i et enkeltmannsforetak å komme på pallen, sier Anders Rodem (19) fornøyd.

Sammen med sine kollegaer i «Fred, Ed & Heimly» vant han bronse i kategorien «Underholdning» for markedsføring laget for Bislett Alliansen – Bislett Games 2018 – på Max Marketing Mix.

– Dette er mye takket være vår kreative samarbeidspartner, Fredrik Østbye. Han turte å satse på meg og ga meg mulighet til produsere film for flere selskap i fjor. Jeg begynte med film for dyktige aktører i næringslivet i Lillestrøm og Skedsmo kommune  – deretter gikk det slag i slag med kunder som Bislett Alliansen, Audi, Orkla og Aller Travel, for å nevne noen. Det har vært en fantastisk morsomt år, sier Rodem.

Nordma (Norsk Direkte Markedsføringsforening) er arrangør av Max Marketing Mix (MMM), som har som mål å være Norges viktigste møteplass for alle som jobber med strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon. På MMM – som ble avholdt på DOGA i Oslo – samles reklame- og mediebyråer, konsulentselskaper og produsenter, samt Norges største og viktigste annonsører med interesse for kundedialog, salg, kompetanseheving og relasjonsbygging. Strategi, kreativitet og effekt granskes med og de beste jobbene premieres denne kvelden. 
 

Reklamebyrået Try ble det mestvinnende byrået under prisutdelingen Max Marketing Mix på Doga i Oslo torsdag kveld. De stakk av med to gull, én sølv og én spesialpris.

Kommentarer til denne saken