– Nei, hva i alle dager?

OVERRASKET: Per Ivar Hansen medeier i Fratelli, Klimt og Jekyll and Hyde, er kåret til Lillestrøms servicehelt. FOTO: KAY STENSHJEMMET

OVERRASKET: Per Ivar Hansen medeier i Fratelli, Klimt og Jekyll and Hyde, er kåret til Lillestrøms servicehelt. FOTO: KAY STENSHJEMMET Foto:

Artikkelen er over 4 år gammel

Per Ivar Hansen, som blant annet er medeier i Fratelli, Klimt og Jekyll and Hyde, ble i dag kåret til Lillestrøms servicehelt.

DEL

– Gratulerer så mye, du har blitt kåret til Lillestrøms beste servicemann, og i den anledning vil vi overrekke et diplom og et gavekort på et hotellopphold for to personer, sa Benedicte Bøgh fra Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI), som har vært på Fans og Good Service-turne i sommer, da de tildelte Hansen beviset for utmerkelsen.

Turneen går ut på at et team fra HSMAI har reist rundt til 33 steder i Norge for å kåre en servicehelt på hvert sted.

Overrasket

– Nei, hva i alle dager? Hva er dette for noe? var Per Ivar Hansens første reaksjon da han ble møtt av de utsendte fra HSMAI på Fratelli i dag.

Fans Of Good Service-teamet har, i samarbeid med lokale reiselivsbyråer, pekt på Hansen som den beste på service i Lillestrøm.

– Det er klart at dette er veldig hyggelig. Jeg synes det er flott å bli satt pris på. Man må liksom gi noe for å få noe, og nå har jeg fått noe, sier Hansen til Romerikes Blad etter tildelingen.

Servicekriterier

Fans Of Good Service-turneen har i sommer besøkt tettsteder og byer fra Vest-Agder til Finnmark. I dag hadde altså turen kommet til Lillestrøm og Fratellis Per Ivar Hansen.

– For å motta denne utmerkelsen så må man ha det lille ekstra, og tilby kundene det de ikke vet at de vil ha, sier Bøgh.

Hvorfor akkurat Hansen ble kåret til servicehelten i Lillestrøm er han litt usikker på.

– Det finnes mange gode servicefolk her i byen, så hvorfor akkurat jeg ble kåret er jeg ikke sikker på. Men jeg tror der er viktig å være seg sjøl og alltid ha en liten spøk på lur, sier Hansen.

Artikkeltags